
Repareren in plaats van weggooien: Repartly geeft kapotte huishoudapparaten een nieuw leven
Duurzaam
Voordelig
Comfortabel
Onze visie
Duurzame circulaire economie in plaats van elektronisch afval. Daar profiteert iedereen van. Vooral het milieu.
Repareren is ingewikkeld, tijdrovend en duur? Niet met Repartly. De nieuwe marktplaats voor reparaties staat voor iedereen open – en biedt voordelen voor elke marktdeelnemer. Voor klanten en handelspartners, maar ook voor fabrikanten en recyclingbedrijven. Geld besparen, serviceklanten winnen, de voorraad verminderen, extra business realiseren: wij betrekken iedereen erbij, zodat de visie van een circulaire economie werkelijkheid wordt. Ecologische en economische duurzaamheid makkelijk gemaakt.
01
Innovatief
Een slim platform en geautomatiseerde processen voor snellere reparaties. Samenwerkende robots versnellen de doorlooptijd tot slechts een paar dagen.

02
Vakkundig
Experts met jarenlange reparatie-ervaring en gecertificeerd volgens de wet op elektrische apparaten. Daar kun je als consument, handelspartner en fabrikant op vertrouwen.

03
Partnerschap
Circulaire economie werkt alleen als iedereen meedoet. Wij werken nauw samen met gerenommeerde merken, servicepartners, handelsallianties en recyclingbedrijven.

Onze samenwerkingspartners
Onze kijk op samenwerking
Nieuwe wegen openen voor iedereen op de reparatiemarkt. Samen voor meer duurzaamheid.
Consumenten verwachten tegenwoordig meer. Gevraagd zijn duurzame oplossingen, geëist wordt het recht op reparatie. Wij bieden iedereen op de huishoudapparatenmarkt de kans om te profiteren van het innovatieve Repartly-concept. Goedkope elektronica-reparaties en gereviseerde elektronica als nieuw businessmodel maken reparatiebeloftes, het verminderen van voorraden en extra inkomsten uit teruggenomen oude apparaten mogelijk. Dat schept vertrouwen, versterkt de merkbinding en helpt bij het werven van klanten.
Wie er achter Repartly zit
Gewoon weer repareren – dat moet toch kunnen? Die vraag heeft Dr. Lennart Osthoff beantwoord met de oprichting van Repartly. Samen met de ervaren vakmannen Jürgen Becker en Fabian Wiesing is hij in 2021 het nieuwe platform voor reparaties gestart. Met Nils Blomberg en Alexander Reger is het expertteam inmiddels uitgebreid met twee collega’s. Visionair, vakkundig en betrokken – dat zijn de mensen achter Repartly.

Dr. Lennart Osthoff
Oprichter en directeur
Gepromoveerd econoom
Expert in circulaire economie
Proactief en overtuigend

Jürgen Becker
Technisch bedrijfsleider
Opgeleide radio- en televisietechnicus
Ervaren reparatie-expert
Ervaren en kwaliteitsbewust

Fabian Wiesing
Hoofd Reparatie & Refurbishment
Opgeleide elektronicus voor bedrijfstechniek
Specialist in automatisering
Open en oplossingsgericht

Nils Blomberg
Klantensupport
Opgeleide elektronicus voor bedrijfstechniek
Betrouwbare klantenadviseur
Zelfverzekerd en pragmatisch

Alexander Reger
Technicus
Opgeleide elektronicus voor bedrijfstechniek
Technisch expert met oog voor detail
Toegewijd en zorgvuldig
01
Inzenden van een defecte elektronica
Met Repartly de fout vaststellen en de uitgebouwde elektronica naar de experts sturen

02
Geautomatiseerde vooranalyse en reparatie
Onze robots controleren of reparatie mogelijk is, onze experts verhelpen het defect. Bij niet-repareerbare onderdelen bieden we als alternatief een gereviseerde elektronica aan.

03
Terugzending van de gerepareerde elektronica
Direct na de reparatie gaat het onderdeel terug en wordt weer ingebouwd. In een paar dagen van defect naar weer werkend apparaat. Gegarandeerd.

24 augustus 2024
Arjen Faber
De tiptoetsen van de display van onze Miele h5080bm combi oven deden het niet meer. Repartly heeft deze vakkundig en supersnel gerepareerd en de oven werkt weer als vanouds. Veel voordeliger dan een nieuwe display bij miele bestellen. Aanrader!
17 augustus 2025
Andrea Schütz
Reparatur ging leider nicht, habe aber sehr schnell eine Ersatzelekronik bekommen. Waschmaschine funktioniert wieder einwandfrei. Sehr netter und schneller Service. Super schneller Versand. Sehr gerne wieder. KÖNNEN WIR NUR WEITER EMPFEHLEN.
19 augustus 2025
Banani.K
Toller Service, habe erstmal per E-Mail Kontakt aufgebaut um paar Fragen zu klären wegen der Platine von meiner Miele Waschmaschine,mußte nie lange auf die Antwort warten. Danach habs ichs direkt eingesendet und paar Tage später hab repariert zurück erhalten. Perfekter Service. Vielen Dank Grüße Bruno